کسی هست بچش نشسته جلو بره

۹ پاسخ

پسرمن اره

آره دختر دوستم اونقدر قشنگ میره 😅

ما بهش میگیم کینگِ سو🤣
کینگ:باسن
سو:کشیدن
ینی باسنشو میکشه حرکت میکنه
اره جان خیلیا اینطورین

بله پسرمن میره🤗

دختر من

بله دختر من

دوتا دخترای خاهرشوهرم می‌گفت اصلا سینه خیز و چهاردست و پا نرفتن نشسته میرفتن بعد یهو راه افتادن دیگه

زیاد دیدم ، خیلی هم بانمکن

بله دختر من

سوال های مرتبط

مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی
مامان آيهان و دلوان🫧💫 مامان آيهان و دلوان🫧💫 ۱ سالگی