۵ پاسخ

اگراین کارو کرد بهش لبخندبزن و ازدلش درار
۲بار محل بده ۱بار محل نده خودش خوب میشه

متاسفانه شدید صبر حوصله هم کم شده گاهی هم نفرینش میکنم ومیزنم متاسفانه ک وحشتناک پشیمون میشم و از خودم بدم میاد میگه مامان من دوست دارم من کوچیکم دعوام نکن بعد از دلش در میارم میگم این بازی مختار بازی هست بازی خشن رو میگه فیلم مختار خییلی از دلش ور میارم ک باید رو رفتارم کار کنم

اره من دیگه دارم رد میدم از این اخلاقش

گاهی آره باید کنار بیایم دیگه تو هر سنی یه رفتاری دارن

ااره دخترم دوماهی هست اینطور شده وای خیلی ملافه کنندست تو این شرایط و فشاری ک رومونه

سوال های مرتبط