۷ پاسخ

عزیزم خداروشکر کن نمیگیره خیلی سخته اگه به پستونک عادت کنه

خب دوست نداره پستونک چه اصراری داری به پستونک گرفتن بچه منم نمیگیره اصلا منم زورش نکردم

اونت بده میگیره

من هر چی گرفتم نگرفت امروز ارتودنسی بیبی لند گرفتم یکم میگیره باید اولش کمکش کنم

پسرمنم دقیقاهمین جوری بود.پستونک بزن قطره آد بزارم دهنش چندروزتکرارکن درست میشه

یه مارک دیگه بگیر

براچی بگیره چ فایده ای داره؟

سوال های مرتبط