من صبح از خواب بیدار میشم میبندم تا ساعت ۸ ،۹ شب
دکتر گفت وقتی بلند میشی ببند
وقتی میشینی یا دراز میکشی بازش کن
من سزارین بودم بخاطر بخیه هام نبستم از الان ببندم تاثیر داره؟؟
نه زیادم نبند کلیه هات جم میشه
من کلا تنمه باهاش راحتم شکر خدا تا ۱۰روزگی بچمم کلا برگشتم به وزن و هیکل اولم حتی کمتر هم شدم
ببند عادت میکنی خیلی خوبه
من موقع خواب نمیبستم
ولی صبح بیدار میشدم میبستم تا قبل خواب
مگفتم حداقل شبا خواب راحت داشته باشم
نه بابا نمیشه خوابید
نه من نميبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.