۴ پاسخ

منممم همینطور سرما خوردم

مننننمممممم،

قرص سرماخوردگی ساده بخور، کلد داکس اینا نخور قویه
اویشن و عناب دم کن بخور
بابونه دم کن بخور
مدام مایعات بخور
و به بچت شیر بده، شیرت انتی بادی داره. ان شاالله مریض نمیشه

منم چن روز پیش سرما خوردم رفتم دکتر سرم و شربت نوشت برام
حین شیر دادن هم ماسک میزدم

سوال های مرتبط