اره دخترمنو۱۲هفته درست گفت
دقیق مشخص نمیشه هنوز خیلی کوچیکه من دوازده هفته گفت به دختر میخوره ولی هجده هفته گفت پسره
اگه سنوگراف ماهر باشه میگه
سمت ما ی سونو هست ک تو ۱۲ هفته بری با قطعیت میگه جنسیت رو
۱۰۰ درصد نیست ب دوستم گفته بود دختر ولی پسر بود ۱۶ هفته کامل معلومه
12 هفته گفت پسر و درست بود
نه هفته چهارده اندام تناسلی تشکیل میشه ولی اگه دکتر سونوگراف کاربلد باشه از رو فرم لگن و ستون فقرات جنسیت و میگه دوقلو های من و تو ان تی دکتر درست تشخیص داد
عزیزم بمن تا ۲۰هفته پسره …بعدش مشخص شد دختره ..دکتر سخایی میرفتم ..
بله ،البته دکتری که سونو میکنه هم باید وارد باشه ،دکتر صدری تو تهران تو هفته ده ،یازده به بعد جنسیت و میگه
دوست من ۱۲ هفته گفتنش بچه دختره بعدش پسر بود
ب من گفتن پسره بعد دختر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.