۱۵ پاسخ

من میدم،خوبه دوست داره

خيلي خوشمزه اس
بايد ببيني بچت دوس داره يا نه

پسر منم ازش نخورد

آره خیلی خوشمزس

من دخترم اصلا دوست نداشت به نظرم. برای شروع از یرلاک برنج شروع کن

من میدم خیلی خوشمزس دخترم خیلی دوست داره از حریره بادام که خودم درست میکنم بهتر میخوره

مهوا دوست داره خوشمزه است

ممنون عزیزم

من میدادم میخورد تا وقتی سرمانخورده بود

میشه به بچه ای که الرژی به پروتین گاوی داره بدم؟
بی زحمت میشه رو قوطی رو بخوانید ببینید زده شیر هم داخلش هست؟

دختر منم دوست داشت دوتا خریدم

پسر من دوست داره

بله. خودمم میخورم

من دادم خیلی خوشمزه س میخوره قشنگ

نه خیلی بده پسرم نخورد

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی