کسی ازاین سرلاک برا بچش داده چجوریه خوبه

تصویر
۱۵ پاسخ

من خریدم روزی یک وعده خیلی کم میدم دوست داره قشنگ میخوره حس میکنم اون باعث شد از استپ وزنی دربیاد سه ماه بود استپ داشت

من طعمشو زیاد دوست ندارم🤣

من خریدم نه بوی برنج میده نه مزه برنج معلوم نیست چیه انگار بیسکوییت خرد شده س
براش انواع فرنی از حکیم بانو سفارش دادم

اره خوبه

فکر کنم بستگی به شرایط بدنی هر بچه داره یکی راضیه یکی ناراضیه

اره میدم

من ی چند بار به دخترم دادم باعث شد صورتش قرمز بشه و شبیه کهیر میزد
قطع کردم صورتش الحمدالله خوب شد
الان سیب و گندم میدم خوبه
حریره بادام هم خوب بود

این سرلاکا فایده هم داره؟

من دادم عالی

اینو پسرمن خوب نمیخورد ولی پایان هفت ماهگی گندم و موز خریدم اونو خیلی دوست داره

خوشمزس من دادم.اگ ب پروتئین گاوی حساسیت نداره بده

من حربره بادامشو خريده بودم خيلي دوست داشت

شکر داخلشه مناسب نیست خونگی بخر

من حریر بادوم شو دادم الآنم دارم کندم و خرما میدم

من خریدم اصلا ندادم

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح❤ مامان محمد صالح❤ ۱۶ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۹ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان حافظ مامان حافظ ۱۵ ماهگی