من خریدم روزی یک وعده خیلی کم میدم دوست داره قشنگ میخوره حس میکنم اون باعث شد از استپ وزنی دربیاد سه ماه بود استپ داشت
من طعمشو زیاد دوست ندارم🤣
من خریدم نه بوی برنج میده نه مزه برنج معلوم نیست چیه انگار بیسکوییت خرد شده س
براش انواع فرنی از حکیم بانو سفارش دادم
اره خوبه
فکر کنم بستگی به شرایط بدنی هر بچه داره یکی راضیه یکی ناراضیه
اره میدم
من ی چند بار به دخترم دادم باعث شد صورتش قرمز بشه و شبیه کهیر میزد
قطع کردم صورتش الحمدالله خوب شد
الان سیب و گندم میدم خوبه
حریره بادام هم خوب بود
این سرلاکا فایده هم داره؟
من دادم عالی
اینو پسرمن خوب نمیخورد ولی پایان هفت ماهگی گندم و موز خریدم اونو خیلی دوست داره
خوشمزس من دادم.اگ ب پروتئین گاوی حساسیت نداره بده
من حربره بادامشو خريده بودم خيلي دوست داشت
شکر داخلشه مناسب نیست خونگی بخر
من حریر بادوم شو دادم الآنم دارم کندم و خرما میدم
من خریدم اصلا ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.