خانوما کسی ازاین قطره داده چجوریه خوبخ

تصویر
۱ پاسخ

من یک بار دادم به پسرم مزه اش خوبه بد نیست دندونم سیاه نمیکنه.

سوال های مرتبط

مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی