منم میدم به دخترم الان ماه دومیه که میدم خیلییی بهتر شد رفلاکسش صبحا قبل شیر میدم و شبا قبل شیر یعنی یکوقتی بدی که قبلش چندساعت شیر نخورده باشه خیلی بهتره
من میدادم
۵ماه دادم برای رفلاکس
آره برا رفلاکسه
واسه رفلاکس هست ، من دخترم شربت پنتوپرازول دستساز میخورد۳ روز بهش از این دادم نه شیر میخورد و نه میخوابید فقط گریه میکرپ بردمش پیش دکترش گفت این شربته مثل آب میمونه اصلا تاثیر نداره و فقط همون پنتوپرازول بده بهش
الهی شکر الان رفلاکسش خوب شده دیگه دارو نمیخوره
رفلاکس
داروی خوبیه برا رفلاکسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.