۶ پاسخ

منم میدم به دخترم الان ماه دومیه که میدم خیلییی بهتر شد رفلاکسش صبحا قبل شیر میدم و شبا قبل شیر یعنی یکوقتی بدی که قبلش چندساعت شیر نخورده باشه خیلی بهتره

من میدادم
۵ماه دادم برای رفلاکس

آره برا رفلاکسه

واسه رفلاکس هست ، من دخترم شربت پنتوپرازول دستساز میخورد۳ روز بهش از این دادم نه شیر میخورد و نه میخوابید فقط گریه میکرپ بردمش پیش دکترش گفت این شربته مثل آب میمونه اصلا تاثیر نداره و فقط همون پنتوپرازول بده بهش
الهی شکر الان رفلاکسش خوب شده دیگه دارو نمیخوره

رفلاکس

داروی خوبیه برا رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی