۲ پاسخ

منم ۴۰ هفته بودم اصن علاعم زایمان نداشتم رفتم بیمارستان دو روز بستری کردن امپول زدن کم کم اذیت داشتم و ۴۰ ۲ روز زایمان کردم

نی نی هارو باید بزور در بیاری🫠😂

سوال های مرتبط

مامان محمد سالار مامان محمد سالار ۱۱ ماهگی
مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ ماهگی