شیراز هم از دیشب اروم ولی این لعنتی ها خدا لعنتشون کنه همیشه روز شنبه ما ایرانی هارو میلرزون خدا این کافر های حرام لقم را لعنت کنه انشاالله دین اسلام و ایران ما پیروز این میدان میشه به حق این ماه عزیز 🇮🇷💪
صبح صدا اومد بعد خیلی پیام گذاشتن انفجار شده بعدش نوشتن محدوده سردرود بوده
خدا فقط بهمون رحم کنه واقعا خسته شدیم
صبح دو تا صدای انفجار اومد ساعت ده ونیم ولی نفهمیدم کجا بود
دیروز ظهر یجوری زد که پنجره هامون اومد پایین
عه هنوز دارن میزنن من فک کردم اتش بس شده اصفهان ارومه
تهران آرومه فعلا
چرا تهران از دیشب آروم هست خدا خیر کند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.