سلام میتونم ب فرنی دخترم موز بریزم؟؟؟؟

۹ پاسخ

اره موز هیچ مشکلی نداره

بله گلم بریز نصف موز زیر یکسالگی مجازه

بعد اینکه فرنی از داغی افتاد موز اضاف کن چون ترش میشه

بله.موز مجازه ولی سنگینه از کم شروع کن که یبوست نگیره

اره عزیزم بجای قند شکر فرنی بعد از سرد شدن موز له کن

کم اشکال نداره زیادش یبوست میاره

موز من از ۵ ماهگی دادم

سلام اره من دخترم فرنی رو با موز دوس داره خالی نمیخوره

من که دکتر گفت هنوز زوده موز سنگینه

سوال های مرتبط