۱ پاسخ

دختر منم سرما خورده واکسنش نزدم بهداشت گف وقتی خوب و سه روز از داروهاش گذشته بود بیارش یعنی سه روز قبل واکسن نباید هیچ دارویی بخوره حالا خودتم بهداشت یه سوالی بپرس

سوال های مرتبط

مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان مامان گوگولی ها مامان مامان گوگولی ها ۱۲ ماهگی