منم با اینکه جنسیت نمیدونم ولی خیلی انتخاب اسم پسر برام سخته
چن تا انتخاب کردم
نیک
دارا
شادمهر
اهورا
ماهور
اریا
سپهر
اراز
دیار
فواد
چرا اسم انتخاب کردن برای نی نی پسر سخته ؟ همه مامانا شاکین 😂
بنظر من سخت نبود
من سونو انتی رفتم دکتر گفت ۷۰_۸۰درصد پسره اسم پسرم انتخاب کردم
آرنیک _آرهان_کیاهور_کیاشا_هِرمان_کاران_
کایان_راژان_آنیک_آرسس_آریل و...
همه ایرانی هستن
آرش.آریو.هامین.سامین
سلام عزیزم
کانال لباس نوزادی دارم روبیکا خوشحال میشم عضو بشین
nini_heed1
اسم پسر خودم میخام بزارم امید
بشه امید زندگیمون😍❤
آراد سپهر مهرداد امید
هیراد ، کارن ، دیار
من اسم فرهان رو خیلی دوست دارم به معنی با شکوه
من که هیچ اسمی به جز هاکان دیگه به چشمم نمیاد 🥹شاید از نظر بعضیا قشنگ نباشه ولی به دل من خیلی نشسته اسم پسرکم
بچه اوله؟
محمدسام
برسام
آرسام
رادمهر
مهرسام
من ک گفتم یا مهراد میزارم یا ماهان
آرسین ، شاهان ، کارن ،آریان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.