۹ پاسخ

باز‌و هم میشه
یه وجب بالای زانو هم میشه
تو دفترچه راهنماش نوشته

من بازو و ران میزنم دور ناف حس خوبی بخاطر بچه بهم تمیده خیلی هم کبود میشه دورناف

من به شکم میزنم دکترم گفت به ران پا هم میشه بزنی اما نمی‌دونم کدوم قسمت بزنم همش دارم به شکم میزنم خیلی کبود شده فقط

ب بازو میزنم

دور ناف کمترین درد رو داره بنظرم

منم میترسم بزنم بیشتر میرم سمت پهلوم میزنم

من به بازو میزنم

بازو هم میشه بزن بازو

منم خیلی میترسم ولی بازم میزنم ب بازو هم‌میتونی بزنی

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی