۵ پاسخ

سلام من يكي تو امام خميني جنوبي رفتم ، يكي تو نامجو دوتا هم تو سرابي فعلا اينارو ديدم

جلوی بانک ملی مرکزی یا بانک سیاه کلا لباس بچه و سیسمونی هست تو خیابون سپاس هم هست

تنریس عالیه عزیزم

سیسمونی عبدالقویم سید مختار . توی خطی ک از سمت ازادشهر میایی سمت گنبد اولای گنبده

سیسمونی تنریس.. که نزدی بازار ماهی فروشاس.. سیسمونی طلا توی نامجوعه.. ولی حس میکنم تمریس قیمااش یخردع پایین ترع از طلاعه.. طلا گرون تره. من خدم همه چیو از تنریس گرفتم. دیگه بقیه جاها نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلبرکوچولو💙 مامان دلبرکوچولو💙 هفته بیست‌ونهم بارداری