کل گهواره من شده اونایی که زاییدن🥺
دلمون خواست خب

۷ پاسخ

برای من ضروریه
نه میتونم رو زمین بخوابم نه می‌تونم تو تخت خودم بخوابونمش
شاید لهش کنم
ازین تخت گهواره اماده‌ها میخام بگیرم

منم هنوز دلم نمیخواد بزام
شرایط اروم شه بهتر شه بعد بزام
کاش تا ۳۹ ۴۰ هفته بمونم🥲

ایشالا شما هم میزایی

گهواره منم شده اونایی ک درد دارن میخان بزان

منم دلم خواست😕

آره منم😁

اتفاقا من اصلا دلم نمیخواد بزام
تو عذابم☹️

سوال های مرتبط

مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی