منمممممم همینم😑😂😂اخ کی نوبت ما میشه پس
ولی برعکس من دلم برای بارداری تنگ میشه 😅با اینکه استراحت بودم و تو جنگ سخت گذشت اما خب حس قشنگی بود که دوست ندارم سریع تموم بشه 😍
دقیقا😂👍🏻
منم🤦🏻♀️😂😂😂
دقیقااا برا منم😬😫
حالا حالا جا داری🫠😂😂😂
برا من وزن جنین و شستن لباس های نی نی میاد 😁
حرص نخور از این دوران سخت اما شیرین استفاده کن که دیگه هیچ وقت نی تی تو دلت نمیره و بعدش دلت برای این روزا تنگ میشه
😂😂😂👌🏻
منم همین حس دارم بعدش میگم اوناهم همین راه رفتن منم بایدبرم جهشی ک نرفتن یکم آروم میشم😆
😅😅😅منم حسودی میکنم به حتی یه فته بالاتر از خودم
دقیقاااااا
منم خسته شدم دیگه اونای که زایمان کردن خوش بحال شون ماهم چیزی نه مونده
عزیزم😄😄😄
حرص نخور،بمن اطرافیان میگن برو بزا،میگم نه میخام فعلا تو شکمم باشه😄😄
میگذره بهتر ک تو این شرایط مجبور نیستی بستری شی و زایمانت واس ۲ماه دگه س
الهی . انشالله ب زودی شما هم میشه😅🙏
همش کار دژمنع😂🤧
وای حرف دل...
پس ما چی بگیم که همش تاپیک ۳۰ به بالا ها میاد واسمون😂🥲
وای دقیقا😂
منم هستم 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.