۲۱ پاسخ

منمممممم همینم😑😂😂اخ کی نوبت ما میشه پس

ولی برعکس من دلم برای بارداری تنگ میشه 😅با اینکه استراحت بودم و تو جنگ سخت گذشت اما خب حس قشنگی بود که دوست ندارم سریع تموم بشه 😍

دقیقا😂👍🏻

منم🤦🏻‍♀️😂😂😂

دقیقااا برا منم😬😫

حالا حالا جا داری🫠😂😂😂

برا من وزن جنین و شستن لباس های نی نی میاد 😁

حرص نخور از این دوران سخت اما شیرین استفاده کن که دیگه هیچ وقت نی تی تو دلت نمیره و بعدش دلت برای این روزا تنگ میشه

😂😂😂👌🏻

منم همین حس دارم بعدش میگم اوناهم همین راه رفتن منم بایدبرم جهشی ک نرفتن یکم آروم میشم😆

😅😅😅منم حسودی میکنم به حتی یه فته بالاتر از خودم

دقیقاااااا

منم خسته شدم دیگه اونای که زایمان کردن خوش بحال شون ماهم چیزی نه مونده

عزیزم😄😄😄
حرص نخور،بمن اطرافیان میگن برو بزا،میگم نه میخام فعلا تو شکمم باشه😄😄

میگذره بهتر ک تو این شرایط مجبور نیستی بستری شی و زایمانت واس ۲ماه دگه س

الهی . انشالله ب زودی شما هم میشه😅🙏

همش کار دژمنع😂🤧

وای حرف دل...

پس ما چی بگیم که همش تاپیک ۳۰ به بالا ها میاد واسمون😂🥲

وای دقیقا😂

منم هستم 😐

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وششم بارداری