منم گیر کردم خواهر خیالت راحت تنها نیستی
منم همینم ، هرچی انتظار میکشمم تموم نمیشه 🥺😁
منم تو همبن حالتم🙄
از فرصت داری استفاده کن ولذت ببر بعد دلت واسه لگد زدناش تکون خوردناش تنگ میشه
منم گیرکردم این ماه هشت عجیب دیر گذشت برام😩 😩
🥲🥲🥲واییی چقدر سخت میگذره مخصوصا کمر درد
منم.چرا ماه هشتم تموم نمیشه.
منم تو همبن وضعم با این تفاوت که دهانه رحمم چهار سانت باز شده استراحت مطلق دادن تا یکم بتونم بچه رو تو بدنم نگه دارم.
پس من چی بگم که هفتم از شما کمتره🤣
من که الان انگار یکساله توی هفته ۳۰ گیر کردم لامصب تموم نمیشه.
عزیزم من چی بگم که یه دردایی میگیره بازول میکنه شدیدنمیشه
هوف من انگار هیچکاری نکردم استرس دارم
از زاییدن خیلی میترسم دوس ندارم بارداریم تموم بشه 😂😂
وای منم همینم 😅
🤣🤣🤣🤣وای دقیقا
😐تا وقت دارید بخابین بعدا این روزا گیر نمیاداااا😂
دقیقا برای منم همه دارن آماده میشن که فردا برن بیمارستان
دلم میخواست منم همین شرایط داشتم
نن بابا ناراحت نباش منم ن درد دارم ن زاییدم
دراز کشیدم تا ساعت ۷و خورده ایی بشه بریم تازه نون بخریم مادر پسری😂😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.