۲۳ پاسخ

نوچ تنها نیستی

من هستم🥴

منم موندم😂البته یکشنبه زایمانمه

منم هستم ننرس

یکم زود نیست برای زاییدنت؟

منم هستم

نه تنها نیستی

هنو زوده که بزایی خاهر😁

منم هستم

منم منتظرررررم

پس ما چییم اینجا 😂😂😂
ان‌شاءالله سر وقت بزاییم

منم هنوز نزاییدم

هنو یک ماه وقت داری

من موندم ۴۰ هفته و۲ روزم بهداشت نامه داد باید برم زایشگاه درد آنچنانی هم ندارم

من هنوز خیلی موندم 😂😂

تجربه هاشونو مینویسن بعضیا جالبه...

منم هنوز صبح باید برم

منم هستم 😂

ایشالله ب موقع و سر تایم❤️وزن گل دخترت خوب شد ؟

انشالله بسلامتی زایمان میکنی هنوز زوده

منم هستم

منم هستم😂

منم هستم نترس

سوال های مرتبط

مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری