چرا تو گهواره من همه زاییدن 😂😫😫

۱۳ پاسخ

مال منم 🥹

قسمت من همه دارن تلاش میکنن زایمان کنن یا دارن گل مغزی میزارن یا پیاده روی میکنن😂

حالا شما هفته ها اخرید برا من ی هفتس همه دارن میزان 😐

از ۳۰ به بالا گهواره همینطور میشه

گهواره من ک همه دارن بچه هاشونو ختنه میکنن🦦

من هنوز نزاییدم 😂

و من فقط موندم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مال منم هم😂😂😂😀 خدا کنه زایدن قسمت همه

برا منم همشون زاییدن😂🥹

🤣🤣🤣🤣🤣

🫣برا منم دیگه درگیر سب بیداری شدن

چون نزدیک زاییدنمون شده 😂😁
واسه منم همیطوره

برا منم همه زاییدن فک میکنم چون هفتمون رفته بالا قاطی زالو ها شدیم 🤣

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی