چرا همه زاییدن تو گهواره من موندم پ هفته خودم کوشین

۱۹ پاسخ

منم هستم جووووش نزن😂😂

واسه شما طبیعیه که براتون این پیاما بیاد.
جالبه واسه منم دیشب همه درد زایمان داشتن ، تو راه زایشگاه بودن.

نه منم موندم نگران نباش

من من من🙋🏻‍♀️😂موندم

ماهنوز موندیم دکترمیگه زود😞😞😞

اینجا😁🖐️

منم هستم تنهانیستی

منم موندم😂😂

من موندم

منم هستم

منو تو موندیم خواهر😂

منم هنوز نزاییدم

ماهم هستیم تازه از شما جلوتریم🥴

هستیم خیالت راحت باشه🤰

ای بابا 😔 😂

هستیم 🤦🏽‍♀️💪🏻 امروز دوستم زنگ زده میگه ارزو نزایدی شهریور هم تموم شدا 🤣

در خدمتم😂

چون بقیه زرنگ بودن زودتر اوردن 😂

نه هستیم عزیزم خیالت راحت🤣😂

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد