همه زاییدن تو گهواره من موندم فقط

۱۶ پاسخ

و من😃

ماهم میزاییم صب کن 🥺😂
من ک حسم‌میگه انشاالله سه هفته دیگ بچم بغلمه

نبابا خیلی موندیم
نگران نباش
ان شاء الله به وقتش بزاییم

منم موندم😮‍💨

و منی ک هنو میترسم از زایمان

و‌ من🥴

هنوز ک خیلی زوده ۱ماه هنوزمونده 😊

و‌ من🥴

هنوز ک خیلی زوده ۱ماه هنوزمونده 😊

و من😮‍💨

منم موندم😂

منم موندم😂

منم هستم

نه بابا خیلیامون موندیم😁
کلی وقت هست هنوز من تازه وارد ۳۸ شدم شما هم که هنوز زیر ۳۷ هفته ایه

😂😂😂😂😂

نه بابا خیلیامون موندیم😁
کلی وقت هست هنوز من تازه وارد ۳۸ شدم شما هم که هنوز زیر ۳۷ هفته ایه

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۱ ماهگی