گهواره جوریه که همه زاییدن فقط من موندم😩😩😩❌❌

۳۱ پاسخ

قدر این روزا رو بدون که بعد زایمان دیگه نه خواب داری نه خوراک 😅.

منم موندم😂

من تایکشنبه هستم😂

نه عزیزم ماهم موندیم🤣🤣

منم موندم😐

سارینا دخترم میگه همه مردم حامله شدن ب جز مامان من😄😄😄😄😄

من موندمممم

منم هستم بیشتریا زاییدن ما موندیم😅من که تو همه چیز آخر صفم

تو تنها نیستی همراه اول 😂😂😂😂

هنوززوده عزیزدلمممم

برا من جوریه دارن ساک میبندن کم کم

کی تموم میشه خسته شددددمممممممم 😢🤕🤕🤕

منم موندم 😩

منم هستم

منم هستم😅

نه هستیم هنوز😂

دقیقا🫥🫥🫥
میگم پس چرا برای من نمیگذرره😂😂😂

وای اره افرین..یا زاییدن یا۴۰هفته ان..

تو که دوری من فرداشب چهل هفته😂😭

منم هسم 😅

منم هستم

منم هستم خواهر تنها نیستی

خب باید موقعت بشه تا بزایی عزیزکم هنوز 35,هفته ای

نه بابا توکه هنوز زوده ما موندیم ☹️

هستم خواهرم

هووف من که این هفته اصلا نمیگذره واقعا هفته های آخر خیلی سخت میگذره

منم هستم😢😂

نه بابا ما هم موندیم هنوز تو که دوری 🙁😑

ماهم هستیم

منم موندم تنها نیستیی😂😤

منم هستمم

سوال های مرتبط

مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی