چرا همه زاییدن تو گهواره من
من موندمممممم😶😶

۱۰ پاسخ

خیالت راحت منم هستم

منم هم دوستام و هم توی گهواره میام مبینم تنهایی موندم و هنوز زایمان نکردم اونام همشون زایمان کردن

من دیگه اعصابم نمیکشه. کی میاااااای مادر

برا منم بیشترشون زاییدن من موندم 😂😂

منم یک زمانی حس و حال تو رو داشتم میگفتم فقط من جا موندم
😅دیگه خودمم رسید وقتش و زاییدم🤣😜

دقیقا چند هفته ای

خوبه ک مال من امروز گهوارم زیاد جذاب نیست😐ولی دیروز همه لباس نینی میشستن من عشق میکردم

دقیقا تا میاییم گهواره میبینیم یهو چند نفر باهم زاییدن نا امید میشیم 😂

باز تو توی گهوارهت زاییدن من درو همسایه و آشنا و فامیل هر کی همزمان با من حامله بود زایید من موندم😫😫🤦

منی ک دارم میخونم پیامارو خیلیا هنوز نزاییدن😂غصه نخور

سوال های مرتبط

مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی