چرا تو گهواره من همه زاییدن 😅

۹ پاسخ

گهواره منم همینجوریه تعداد محدودی هم هفته هام هستن😂😂😂

مامان جونی خوش سلیقه
خوشحال میشم از پیج سیسمونی من دیدن کنی
@baby_kides_aroniya

تصویر

از من ک بچه هاشون الان یکی دوماه هستن از هم هفته آیی های خودم خیلی کمن

اسفند موقع زایدن و حاملگی🤩😅😂🤣🤪

دقیقا همه زایمان کردن

برای منم😐😂

🤣🤣🤣🤣باز همه رفیقامن در حال زاییدن و درد کشیدنن

فقط من موندم فک کنم🤣🤦🏻‍♀️ برا منم همه زاییدن تجربه زایمان میزارن

و گهواره منمم

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی