چرا گهواره من همه زاییدن😂😂😂😂

۹ پاسخ

خوش بحالشون من دگ خستم🥴

اره من موندم همش ناراحتم خسته شدم دلم میخواد دخترم رو بغل کنم همش میگم بیا دیگه شوهرمم میگه چرا نمیاد ماهت تموم شد دیگه

ازمنم همه یانوبت دارن یازاییدن هی استرس میگیرم منم نزدیکم 😮‍💨

چون هفته مون رفته بالا🥲🥲

من هنوز نزاییدم😂

کاش ۱۰ روز دیگه هم بگذره😩😩

واس من همه فردا پس فردا نوبت زایمان دارن
استرس گرفتم😅

من نزاییذم

چون خودمون هفتهمون نزدیک زایمانه همونا رو نشون میده☺️🤭

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی