۱۱ پاسخ

برای من هم همینجوری شده

اره واسه منم اینجوریه نمیدونم چرا

واای منم😂😂

من همینجا دارم ماه دهم رو پر میکنم

یا زاییدن یا تو بچه دارین اصلا حامله نیست دیگه😂

دقیقا واس منم اینجورشد
اخ کاش الان ٣٩هفته بودم فردا میرفتم واس زایمان تموووووم این استرسا یدفه تموم میشد بادیدن دخترم🥲

چون نزدیکی بیا ما حامله ایم سه ماه مونده😅

عزیزم کلا گهواره مدلش اینجوریه کلا چندهفته بالاتر از خودتو برات میاره برای تجربه فک کنم.الان من ۲۷هفته هستم ولی همه ی کسایی که برام میاد بالای ۳۱ ۳۲ هستش

منم گهوارم پر شده از زایمانی

برامنم همینه

خب تو هم چيزي نمونده برا زاييدنت
🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری