منم هستم
منم همینه ده تا زایبدن یدونه حامله میاد
به زاییده ها نزدیک شدیم😂منم همینطوریه
برای منم همینه کاش ماهم زودتر به سلامتی زایمان میکردیم دلم میخواد
برای من همه کم مونده تا بزاین
خب با یکم بالاتر و پایین تر میاره
ارههه تا چند وقت پیش همه داشتن لباس میشستن، بوی تاید و شامپو گهواره رو برداشته بود، الان همه زاییدن🤣
برامن رفته تو ازمایش گلوکز اخه اونا ک من رد کردم😩
کاش منم زائیده بودم 🥺
برای منم همه زاییدن😫😫
مال منم همینجوریه
برامنم همه زایمان کردن🤣
ولی هفته های پایینم خیلی برام میاره از ۲۲ هفته ب بعد میاره برام
مال منم همینجور همه زایمان کردن
من هستم نگران نباش😎😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.