گهواره من چرا همه زاییدن 😐🫤هم هفته های خودمو چرا نمیاره

تصویر
۱۴ پاسخ

منم هستم

منم همینه ده تا زایبدن یدونه حامله میاد

به زاییده ها نزدیک شدیم😂منم همینطوریه

برای منم همینه کاش ماهم زودتر به سلامتی زایمان میکردیم دلم میخواد

برای من همه کم مونده تا بزاین

خب با یکم بالاتر و پایین تر میاره

ارههه تا چند وقت پیش همه داشتن لباس میشستن، بوی تاید و شامپو گهواره رو برداشته بود، الان همه زاییدن🤣

برامن رفته تو ازمایش گلوکز اخه اونا ک من رد کردم😩

کاش منم زائیده بودم 🥺

برای منم همه زاییدن😫😫

مال منم همینجوریه

برامنم همه زایمان کردن🤣
ولی هفته های پایینم خیلی برام میاره از ۲۲ هفته ب بعد میاره برام

مال منم همینجور همه زایمان کردن

من هستم نگران نباش😎😂

سوال های مرتبط

مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری