۸ پاسخ

وای دیقن مال منم همینطور شده هفته ۲۰ ب بالا شده دیگ بیبی چک مثبت نمیبینم😂😬

چون که هفتت رفته بالا

هوش مصنوعیه دیگههه بی بی چکارو به اونایی نشون میده که هنوز تو بی بی چکن🤣
این هفته من فقط شربت نارنجی دیدم🤢🤢 حالا منتظرم هفته دیگه ببینم کی در انتظارمه😂

ببخشید خانوما یع سوال داشتم
اینکه با ارد پیراشکی میشع پنکیک درست کنم؟

منم🤣🤣🤣

😂 الگوریتم گهواره این مدله که هفته های بالاتر و نزدیک به خودت رو فقط نشون میده

چون هفته های مرتبط با خودت رو نشون میده

وای منم😂

سوال های مرتبط

مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی