چرا تو گهواره من همه زاییدن😐

۲۱ پاسخ

دقیقا

برا منم همینه بزور یکی دوتا پیدامیشه اونام موقع زایمانشونه

فک کنم واس ما زیادی طولانی شد😅

چون آخراشی
کارنامه دستت میدن به سلامتی

مال من همینطوره بیشتریا منتظرن دردشون بگیره😂

واقعنم😂ادمو وسوسه میکنن😂ادم حس میکنه عقب مونده😂😂😂

مگه قرار نیست بزاین😀😀😀😀

اره خدایی گهواره بو نی نی گرفته. ان شاءالله قسمت ماها

گهواره منم زایید من موندم هنوز

من نزایدم نگران نباش🤣

ارههه دقیقا 😂😂

منم موندم نگران نباش

منم کلا انگاری گهوارم زاییده😅

خوشبحالشون🥴

چون هفتت بالاعه زایمانی ها میاد برات

چون خودتم نزدیک زاییدنی😃

والا گهواره منم خوبه الان یکی رو پیدا کردم😂

منم هستم تنها نیستین😁

دقیقا🤣این منم ک فقط فکر میکنم جا موندم؟😂

چشم به هم بذاری امیدخدا نوبت خودته 🥰

منم😂

سوال های مرتبط

مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی