میگم چرا همه تو‌ گهواره زاییدن؟ همه زده ۶روزگی ۱۸ روزگی 😂

۹ پاسخ

واییی آره دقیقا
انشالله سروقت قسمت نی نی های ما بشه

کلا گهواره باز میکنم همه زاییدن یا در حال زاییدنن😂

دیگه اصلا خبری از بارداری های زیر ۲۰هفته نیست🤔پس اونا چی شدن؟؟

واسه دق دلی دادن به ما😂

تو چرا اینجایی برو قاطی باردارا

منم موندم هنوز😂

انشالله شماهم میزایی

ظهری داشتم ب شوهرم میگفتم همه زاییدن من موندم😅

خب زاییدیم دیگه😂😂

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی