تو گهواره همه زاییدن

۱۱ پاسخ

من سزارینم ولی هنوز نزاییدم😀

وااای اینایی که زایمان کردنو میبینم یه استرسی میاد سراغم
من هیچکاری نکردم ن اتاق چیدم ن ساک جمع کردم همش احساس می‌کنم وسایل بیمارستان هیچی تکمیل نیس

منم هستم

😂😂😂😂

من نزاییدم هنوز😂😬

خود گهواره هم زاییده🤣🤣🤣

گهواره زاید من نزاییدم😐

منم داشتم میزاییدم دکتر آمپول ریه زد بستریم کرد فعلا جلوش گرفته😐💔😂

مام هنوز نزاییدیم خواهر

منم موندم

اره ما موندیم فقط

سوال های مرتبط

مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری