چرا حس میکنم همه گهواره زاییدن فقط من موندم☹️💔

۱۲ پاسخ

وای دقیقا منمممم پر شده از اونایی که نینیشون بدنیا اومده منم دلم نینمو میخواد😭😭 کاش زود بگذره به وقتش بدنیا بیاد ی دل سیر بغلش کنم

نترس منم موندم

نمیدونم بخدا شبا هی دل درد میشم میگم شروع شد. باز. ول می‌کنه بیخیال میشه. 😂😂😂 البته تا اول یا دوم تیر تاریخ زایمان سونو رو زدن ایشونم فک کنم زیاد آن تایم هستن میخان همون تاریخ تشریف بیارن🤣

نخند سرت میاد😂😂😂😂

نه امثال من هنوز نزاییدیم😂

خیالت راحت تنها نیستی😅

اره حس بدیه انگار ن اول کاری ن اخرکار وسط واستادی تمومم نمیشه

گهواره من همه زاییدن

منم همین حسو دارم

نه بابا ما هم هنوز نزاییدیم

منم والا😂

دقیقا منم این حس و دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی