۱۱ پاسخ

نه هفتهامون بالاست
اونایی قصد بارداری هستن برامون نمیاد

نه عزیزم هم هفته های مارو برامون بالا میاره چون😄

نه هم هفته هامونو میاره بقیه رو نمیاره وگرنه هستن هنوز😊

ارع واقعا

قبلا همه بی خواب بودن و حالت تهوع داشتن و بی بی چکاشون مثبت میشد 😅

سلام😅🍓

😂😂😂😂هرچی هفتت بره بالا هم هفته های خودتو میاره برات برا همینه

فقط منم که هنوز باردار نشدم 💔😀

شکرخدا

مگه قبلا چجوری بود

موندم من فقط 😂💔

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان بردیا👼💙 مامان بردیا👼💙 ۱۲ ماهگی
مامان روهان مامان روهان ۷ ماهگی