من از دکترم پرسیدم گفت فقط در صورتی که بچه بالای ۴ کیلو باشه سزارین میشن
چرا من طبیعی زایمان کردم پسرمو روزی ۳۰ واحد انسولین میزدم الان دخترمم میخوام طبیعی زایمان کنم چون بعدش خیلی خوبه راحتم
چرا میتونن فقط تا هفته های آخر و شروع درد منتظر نمیمونن ۳۸ هفته ختم بارداری میدن
بسته به شرایط یا با آمپول فشار یا به صورت سزارین
من دیابت دارم سر بچه اولمم داشتم بااینکه وزنش بالابودو بیمارستان خصوصی بودم باز میگفتن میتونه طبیعی زایمان کنه اما دکترم قبول نکرد گفت من بالا۴کیلو سزارین میکنم به کسی ام ربطی نداره کلاام ۳تومن گرفت پارسال اومد بالاسرم
میتونن مگ اینکه قندشون خیلی بالا باشه یا بچع درشت باشه نشه زایمان کنی
چرا شرایط طبیعی داشته باشیم میتونیم چرا نتونیم😐
فک نکنم ربطی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.