۴ پاسخ

اگه فشار خون داری واسه سلامتی خودت و نی نی نمیتونی طبیعی بیاری عزیزم..
دیگه باید با راهی که واسه خودت و نی نی امن تره کنار بیای..😄

نه عزیزم نمیتونن طبیعی..
چون حین زایمان طبیعی به خاطر فشار و زوری که به مادر وارد هست فشار خون به طور طبیعی میره بالا..و کسایی که فشار خون دارن براشون خطرناکه و باعث سکته میشه..
مامان من ۴ تا طبیعی میاره..سر من فشار خون میگیره سزارین میشه

اگه به این دکترا باشه به ادم مرده هم میگن طبیعی بیار

اگ بالا باشه نه

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری