حس خاصی ندارم یه غلطی کردم باید یجوری بیارمش بیرون😄
انشالله بتونم طبیعی بیارم
من
حس خاصی ندارم بلاخزه هرمدلی اذیت خودشو داره
نباید زیاد بهش فکر کرد از الان
من طبیعی ام اولی وتونستم اینم قطعا میتونم 😂🤚سخته خب ولی میگذره ایشالله بسلامت ♥️🙏
منم حس خاصی ندارم و انتخابم طبیعیه همش میگم اینهمه ادم تونستن و زنده موندن مگه من چیم از این ها کمتره خدا بزرگه😍
یه هفته شب و روز نخوابیدم از استرس و حال بدی
آخرش گفتم ارزش نداره خودمو داغون میکنم میرم سزارین و راحت به هرحال دوتاش هم سختی خودشو داره 🥲
من حس ترس😂
ولی به نظرماز سزارین بهتره چون کلا از اتاق عمل و اینا میترسم
حس مث سگترسیدن . 😂😂
نه شوخی کردم من زایمان سوممه . نمیگم سخت نبود اما قابل تحمل بود بعد ک بچه رو میبنی ب همه سختیاش می ارزه فقط دوست دارم همین چند هفته هم بگذره زود
حس خاصی ندارم بیشتر دوستدارم متفاوت بودنو فقط زودتر دوست دارن ورزش هارو شروع کنم😂😍
من من..حس هیجان🤣🤣
من میخوام طبیعی زایمان کنم ولی از شانسم دیروز رفتم سونو بریچ بود خدا کنه تغییر کنه
ترس که دارم ولی میگم ۲تاروتونستم اینم میتونم 😄😄هزینه سزارین روهم ندارم واقعتش 😆
ریدم تو خودم از ترس🤣🤣🤣🤣
من دوست دارم طبیعی زایمان کنم😩😩ولی بچم نمیچرخه
حس خاصی ندارم😂😂😂
زایمان دومم
ب هرچی فکر کنی سخت میشه😁😁
من
هیچ حس خاصی ندارم
دیگه هر کدومش سختی های خودشو داره
اصلا بهش فکر نمیکنم تا اون موقع ببینم چی پیش میاد
من دختر اولمو طبیعی بودم خیلی خوب بود.اگه بچه زیرسه کیلو باشه که اذیت نداره.الانم اگه بتونم طبیعی روانتخاب میکنم.چون ازسزارین میترسم
من
البته نمیدونم قراره سز باشم یا طبیعی ولی برای هردو آمادم 🫠🥲
من هنوز حس خاصی ندارم😂
من
والا خودمم تعجب. کردم که خودم طبیعی انتخاب کردم ولی خب خدا بزرگه
من موندم چ کنم از بخیه و زخم به اون بزرگی و اینکه نتونی تکون بخوری میترسم
ازونورم نمیدونم طبیعی بتونم یانه ولی دوس دارم واقعا زود بلند شمهمه کارامو خودم کنم
من انتخابم طبیعی یه روز میترسم یه روز میگم بابا تموم میشه میره و...
کلا انتخابم طبیعی و اتاق عمل و سزارین و بخیه اینا خیلی میترسم
من میخوام طبیعی زایمان کنم
انقدر به دکترم اعتماد دارم ک اصلا ترسی ندارم از زایمان
فقط دعا دعا میکنم سزارینی نشم چون ازش میترسم واقعا
من کم کم دارم به این نتیجه میرسم برم طبیعی چون از دوتاشم خبرندارم چی قراره بشه تجربه ای ندارم یکم از سزارین میترسم باز نمیدونم تا اخرچه تصمیمی بگیرم
من امروز دکترم تقریبا نظرمو عوض کرد
حس پارگی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.