۱۳ پاسخ

من انتخابم طبیعیه، هرچقد فکر میکنم نمیتونم با عوارض و دردای بعد سزارین کنار بیام
ترجیح درد لحظه ای رو بکشم تا اینکه یه هفته 10 روز 1 ماه درد بکشم اذیت بشم
نمیتونم بخابم یکی بیاد کارامو انجام بده، یا حتی واسه کارای شخصیم بخام از کسای دیگه کمک بگیرم

من می خوام طبیعی زایمان کنم

زایمان اول هستم

نمی دونم قراره چه حسی رو تجربه کنم
ولی مطمئنم خدا کمکم می کنه

فقط اطلاعات در حد گوگل و دوست و آشنا و فامیل دارم

ولی به نظرم طبیعی از سزارین خیلی بهتره 😇🙂

من تجربه دومم هست بعد ۶ سال استرس دارم می‌ترسم

من بچه دوممه بچه اولم و طبیعی ب دنیا اوردم چون تجربه کردم استرس ندارم

واای من چندروز پیش اتاق عمل بودم خانوم کناریم سزارین شده بود انقد ناله میکرد از درد بچشم دادن بهش اصلانتونست بغل بگیره تهش گفت بچمو ببرین فقط ناله میکرد

منم بچه اولمه میخام به امید خدا طبیعی بیارم بهش فکر نمیکنم خیلی که استرس بگیرم خدا خودش کمک میکنه ان شاالله

منم طبیعیم زایمان چهارممه ولی استرس دارم😂😂😂😂

من نظرم رو طبیعیه و نمیدونم چرا هیچ استرسی ندارم🤣

من فقط دعامیکنم ازپسش بربیام

منم فعلا بیخیالم گذاشتم ۲هفته مونده بترسم🤣🤣

من جمعه ختم بارداری دادن و طبیعیم بشدت استرس دارم و حالم خرابه فقط امیدم شده خدا از شدت ترس تمام تنو بدنم میلرزه 😭

من تصمیمم طبیعیه
خیلی نگران مدفوع کردن حین زایمانم، اعصابم خرد میشه

من نزدیکه و واقعا ترسیدم

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری