سلام مامانای گل و هم هفته های من کیا میخان زایمان طبیعی کنن؟؟؟😍😍

۱۴ پاسخ

من اما خیلی میترسم

من برای بار سوم

انشاالله منم می خوام طبیعی بیارم

منم طبیعی ام

برا من ترسو دعا کنید

منم فردا میرم معاینه لگنی.انشالله بتونم طبیعی میارم

من ترسو
زایمان سومم
مامانمیگیرم چون پولشو ندارم
تمام زندگی و حقوق شوهرم خرج خرید خانه،،،،
شد موندم چکار کنم
اصلا هزینه ندارم،

سلام انشاالله من

منم ایشالله اگه بشه طبیعی میارم

سلام ان شاءالله من دومی رو

سلام گلم انشااله من

من عزیزم

من اگه دخترم بچرخه و سفالیک بشه طبیعی میارم. دختر اولمم طبیعی دنیا اومد البته ۱۰ سال پیش.

سلام ان شاء الله من

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری