منم طبیعی ام
من اولی رو طبیعی بودم با همه سختی هاش ازین تجربه راضی ام...دومی انشالله سزارین میخوام بشم خداکنه ازینم راضی باشم
یه بار طبیعی این دفعه سز
میخوام هم از بالا هم از پایین خودمو نابود کنم😁🥴
منم طبیعیم 😍
چرا چاره ای نیست؟
من میخواستم دکترم اجازه نداده
نترسید منم تازه زایمان کردم طبیعی راضی هم بودم، تجربه ها فرق داره ایشالا شما هم زایمان خیلی خوبی داشته باشی
ببین ب نظرم از کدوم زایمان کمتر میترسی اونو انتخاب کن
با افتخار من
البته چهارمین زایمان طبیعی منه
منم طبیعی
این همه قبل من و شما تونستن و تجربه کردن
ما هم میتونیم و میگذره❤️
فقط خوب ورزش کن و خودت و ذهنت رو آماده کن و ماما همراه بگیر
انشاالله خوب پیش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.