سلام مامانا
کیا میخان بیمارستان کاشانی زایمان کنن؟

۲ پاسخ

من رفتم پرونده باز کردم ظاهراً بیمارستان خوبی بود دیگه هرچی خدا بخواد🙂

من به احتمال زیاد برم طبیعی کاشانی

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان بهار و نگار مامان بهار و نگار روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد