کسی بیمارستان کاشانی زایمان کرده

۶ پاسخ

من ۶ دی زایمان کردم عالی بودهمه چی
اسم دکترم فاطمه فیض الله زاده
با اینکه سزارین دوم بودم ولی از اولی خیلی راحت بود

عزیزم تروخدا جواب بده من سزارین دومم رفتم بهارلو میگ ۴۰ هفته عملت میکنم الان برم کاشانی برام پرونده باز میکنن؟و اینک چند هفته عمل میکنن سزارین دومو؟

سلام مامان گندم شما رفتید بیمارستان کاشانی؟
میزارن همسر موقع زایمان پیشمون باشه؟

شما رفتید؟

سلام آره من سوال پیش زایمان کردم

دوستم تقریبا 2ماه پیش کاشانی زایمان کرد سزارین بود خیلیم راضی بود

سوال های مرتبط

مامان بهار و نگار مامان بهار و نگار روزهای ابتدایی تولد