کیا میخان طبیعی زایمان کنن؟

۲۶ پاسخ

ما نمیخوایم ولی مجبوریم

من دوست دارم طبیعی بشم ولی دکتر گفت دوقلویی ویکیش جفتش پایین به احتمال زیااااد سزارین میشی

مننننن

منم میخااام🥺
ولی میترسم خیلی
همشم تپش قلب دارم الان ی هفته بیشتره نمیدونم چیکار کنم

بااجازه من

من 😢🙋🏻‍♀

من😍😍😍

من 😫

من من

من🖐️😃🤤😂😂

من🙋🏻‍♀️🤕

من ان‌شاالله خدا بهم تواناییشو بده

منننن

منننن🫢

من منن

من ی زایمان پنج ماه و ی هفت ماه طبیعی داشتم
ولی نمیدونم چرا الان میترسم از طبیعی دلم میخواد سز بشم

من من🙋🏻‍♀️

من🥴‌‌‌

من‌ زاییدم😂

من 🫣🫣

من من من

من😬

من😮‍💨😮‍💨

خیلی میترسم🥹آره اولی هس

من 🥹🥹🥹

من من

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 مامان آریا🤰🏻👶🏻🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری