منم ان شالله
چون میخوام سریع تر رو پا باشم
اگه خدا بخواد منم میخوام
من دیر رسیدم
حاضر☝️
من 🫡
من طبیعی زایمان کردم و بهتون میگم اون غولی که ازش تو گهواره ساختن نیست
من ماماهمراه با اپیدورال داشتم به شدت عالی و راحت بود
وقتی درد داشتم ماماهمراه بهم ورزش میداد هم اروم میشدم هم دهانه رحمم باز میشد
از اونورم ۷ ۸ سانت که شدم اپیدورال زدن دیگه نفهمیدم کی بچه اومد
واقعا از اینکه طبیعی بودمراضیم.
الانم که خونه هستم مشکلی برای بخیه ها ندارم چون ورزش لگنی داشتم بخیه کم خوردم
چقدر من امروز صدای جیغ شنیدم البته من از دیروز بستری ام فعلا، طبیعی خیلی سخته خدا به همه مامانا توان بده چه طبیعی چه سزارین 🤦♀️🤦♀️
من درد هام شروع شوده از ساعت ۱۰🙂
من دارم راه میرم ورزش می کنم رحمم ۱ سانت باز شده
به نام خدا من🙋🏻♀️🫣😂
من ولی میترسم
من😁🤌🏻
من 🌹
من🤚🏻🙊
من انشالله
من🙄🙄
شیر زنان
من😍💃🏻
امیدوارم تا آخر سفالیک بمونه دختری😍
من 🫠
من 🥲🤍
من 😕😕😕
من 🫠🫠
منم همینطور
من 🤗
من.
من😍🎀💞
منننننننن😍🐥
اسمش میاد بدنم میلرزه🤕
من 🫠🥲
من🫡
من🫠.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.