به همه نگاه نکن
همه شاید دلش ندارن میترسن، همه شاید آستانه دردشون پایینه، همه شاید مشکل کمر یا قلبی دارن، همه شاید دلشون نمیخواد اون درد رو بکشن یا لگنشون تنگه
به خودت نگاه کن
به تواناییت و بدنت
میتونی؟ خیلیم خوب، طبیعی زایمان کن
نمیتونی؟ سزارین رو انتخاب کن
نظر شخصی بنده زایمان طبیعی بهترین روش هستش من بچه اولم بی تجربه بودم ۴۳۰۰ کیلو بود طبیعی بودم بچه دومم ۳۸۰۰ بود طبیعی یکی دیگه ام تو راهه و اینم قطعا طبیعی میارم،وقتی دکترت خوب باشه قشنگ بخیه بزنه و هیچ ایرادی نداشته باشی طبیعی هیچ مشکلی نداره میتونی خودت بلند شی راحتی توهمه کارات…بعضیا نمیدونم چرا شعور ندارن میان از طبیعی بد میگن..
حالا اونایی که میترسن یا دلایل پزشکی هست هیچی، یه عده ای هم هستن فکر میکنن سزارین باکلاسه!!
از نظر من اولویت فقط باید سلامتی بچه باشه، توکل بر خدا هر روشی که در آخر کمترین عارضه اول برای بچه و بعد مادر باشه
من میخام طبیعی بیارم🥰
نمیگن طبیعی بده از دردش میترسن یکی هم مثل خودم😂😵💫
.....
کسی نمیگه بده هر کسی با تواناییش و بدنش پیش میره طبیعی و سزارین هر کدوم یه نوع درد دارن و هرکدوم بخیه میخورن یکی شکمی یکی هم … ولی خب یکی توانایی طبیعی شدن رو تو خودش میبینه یکی سز این دلیل نمیشه چون من سز دوس دارم بیام بگم طبیعی بده با اینکه اصلا تجربشم ندارم والان میبینم یه عده گارد دارن سر سزارین 🫤 خب اونم نوعی عمله درد و راحتی خودشو داره دیگه نباید به کسی که انتخابش سز هس بیان بگن ترسو یا مثلا کسی که طبیعی میاره بگن خدایان توانایی و شجاعت واقعا متاسفم برا یه عده آدم کاش تو این سن متوجه حرف زدنشون باشن 🤦♀️
بابت درد زایمان والا عوارض بعد زایمان سزارین خیلی بیشتر از طبیعی .
طبیعی فقط درداش اذیتت میکنه اما اونم نهایت ۳۰-۴۰ دقیقه درد وحشتناک داری
قشنگم
بعضی ها فقط راحتی رو می خوان وتحمل یکم درد رو ندارن
قطعاً راهی که خدای مهربونم برای به دنیا آوردن انسان قرار داده بهترینه
به نظرم سزارین به مراتب ترسناک تره
چون خودم طبیعی بودم وهیچ عارضه ای بعدش تجربه نکردم حتی بخیه نخوردم همه رو توصیه به طبیعی میکنم. بلافاصله بعد زایمان بلند شدم وکوچکترین دردی نداشتم حالا سزارین ......
خودت بری زایمان کنی متوجه میشی عزیزم 🥲 فقط کسایی که دردشو کشیدن میفهمن سزارین چقد بهتره
منم اگه ترسم نبود طبیعی و بیشتر میپسندم بعدش درجا سرپا میشی واس منیکه دس تنهام عالیه ولی میترسم خیلیییی فوبیا دارم اصلا بیشتر به خاطر بچه میترسم نکنه نتونم وسط زایمان چیزیش بشه میخوام سزارین کنم
منم طبیعی 😍
کی گفته طبیعی بده
مامان هایی که میتونن طبیعی بدنیا بیارن خیلی شجاع و نترسن به نظرم و بهترین زایمان طبیعیه اگه بتونی بیاری
واگرنه خدا زایمان طبیعی رو قرار نمیاد اصلا
هرچیزی طبیعیش خوبه
نمیدونم سوال منم هست😭
من که دوس دارم طبیعی بیارم چون میدونم تحمل بخیه رو شکم رو ندارم
هر کی با توجه به توانایی جسمی و روحی خودش تصمیم میگیره.کسی ندیدم بگه طبیعی بده.ولی اونایی که میخوان طبیعی بیارن زیاد خوندم که اصرار دارن بقیه رو قانع کنن سزارین بده
منکه دوست دارم طبیعی بیارم
چون طبیعی درد خیلی زیادی باید تحمل کنی ولی سزارین دوره نقاحت طولانی داره ترحیح میدن سزارین بشن
حالا بچم بریچ بود ما خانوادگی دعا میکردیم بچرخه سفالیک شه 😂.
الان سفالیک شده اول مادرم خوشحال شد گفت چقدر دعا کردم. انشاالله خداوند برای همه آسون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.