من به احتمال زیاد .فعلا هیچ حسی ندارم ولی حداقل ازینکه دیکه دردام تموم میشن خیالم راحته
منم 12 اردیبهشتم
منم همونم دارم میترکم دلم میخاد این هفته برم
من ۱۵اردیبهشتم اما فک نکنم به اول هاش تموم دیگ انشالله😊
من با ان تی ۶اردببهشتم
منم ۱۲ خدا کنه برسونم 😍
من آخرای اردیبهشت زایمانمه و فقط عجله دارمممممممم
من احتمالا🥰خوشحالم
12اردیبهشت چه خبره مگه 🤔
کاش منم ۲ اردیبهشت بودم …خسته شدم از استراحت مطلق
من 14 اردیبهشت زده
من طبیعی ام گهواره زده 14 اردیبهشت.دوست دارم زودتر از سختی های بارداری خلاص شم
نمیدونم والا خوشحالم ناراحتم استرس دارم ذوق دارم
من ۱۱ اردیبهشت
سزارین هستی
منم سزارین بشم ۱۲ اردیبهشت ۳۸ هفته میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.