۹ پاسخ

منم‌اصلا نگرفتم چون شیرزیاد میخوره نمیتونم

من ن نمیگیرم بس شیرمیخوره هی ضعف میکنم

یازده ماهشه ولی آره روزه میگیرم

من چند روز گرفتم خییییلی شیرم کم شد دیگه نگرفتم

نه چون شیرم خیلی کمه نگرفتم

نه نمیگیرم همین طوریشم کل روز ضعف دارم واجب نیست که

من نتونستم بگیرم چون شیر میدم خیلی ضعف میکنم و اگه چیزی نخورم بچه ام شیرش خیلی کم میشه

اره تا الان به غیر دو روز همه رو گرفتم

من دخترم یک سالو ۴۰روزشه نه روزه نمیگیرم البته فقط امروز گرفتم چون میگن ثوابش زیاده

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری