پاره شدن کیسه آب:حجم زیاد آب بصورت شفاف و گرم ولی اگه رنگ داشته باشه بایدسریع بری بیمارستان
سوراخ شدن کیسه آب:همیشه احساس نم روی پاها حس میکنی و باحرکت یا عطسه و سرفه خیس میشی
سلام عزیزم من توی حاملگی مرتب موهام ریشه گیری کردم رنگ کردم الان یهواسترس گرفتم همه سونوهایی رفتم خوب بوده میترسم چیزی بشه میتونی راهنماییم کنی
بدون اختیار آب ولم ازت خارج میشه
ممکنه نشتی هم داشته باشی
برو بیمارستان چک شی نزدیک زایمانت هم هست
۴۰ هفته هستی احتمالا وقتشه حتما برو بیمارستان واسه چکاب از هیچ علائمی ساده نگذر ..
یهو خیس میشی جوری که نمیتونی کنترلش کنی ازت فقط آب میاد
اب ازت میریزه
ترشح زیاد ابکی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.